onsdag den 9. november 2011

Bolig inspiration

På en grå og kold efterårsdag findes der ikke noget bedre end at tænde stearinlys, putte under sit hæklede-oldemor-tæppe og læse i boligblade. Jeg har en ordentlig stak boligblade af forskellige slags, som jeg mindst har kigget i et par gange, og gerne gør det igen :)


I Århus findes der et par hyggeligt boligbutikker, som jeg bestemt anbefaler at besøge hvis I er et smut i byen. Specielt butikken; Decorate, som ligger både Norsgade 1, Århus C + Jægergårdsgade 100, Århus C. Her findes alt mellem himmel og jord, ligefra opbevaring, smykker, vaser, puder, tæpper, borde, lysestage, skåle osv. 

Derudover kan 1+1 textil også anbefales. Den ligger Grønnegade 41, Århus C. Her kan man finde en masse skønne nips ting, som vil pynte i enhver bolig. Butikken byder også på tekstiler og smykker, så der er god mulighed for at finde en julegave eller to :)

Kubus lysestage
Herunder et lille udvalgt af sjove og skønne bolignipsting:

Normann græsvaser




Liebe kagefad



ROLF lysestager


Kaj Bojesen abe

ArchitectMade træfulg





Argh okay, ved godt at billederne ser ud til at være smidt ind i indlægget! Det er de dog ikke, men efter en halv times kæmpen med at få dem til at se nogenlunde strukturerede ud, så opgav jeg dælme. Det her blogprogram vil ikke altid samarbejde med mig! :)

Dagen idag er blevet brugt sammen med en søde veninde og lidt shopping. Vil se om jeg kan få taget et par billeder, så I evt. kan se hvad jeg har brugt lidt penge på idag.

Nu står den på Grease, Pepsi og Malaco Karamel snørre. Yearh! God lørdag aften :)








Ingen kommentarer:

Send en kommentar