lørdag den 5. november 2011

Så er det blogtid! :)

Såå er det endelig blevet lidt tid til at blogge, nu jeg har fået oprettet min personlige blog. Jeg har ikke rigtig haft så meget tid til at komme ordentlig igang, så har i stedet søgt lidt inspiration fra andre blogs, og håber derfor nu at komme rigtig igang.

Her på mit første rigtig blogindlæg, vil jeg starte med at vise jer hvad jeg har brugt lidt penge på, på det sidste :)

Object strik - Stanny
Var lige et smut forbi Vila en dag, og opdagede at de havde denne super cool Object-strik til at hænge udenfor butikken til kun 150 kr., sat ned fra 500 kr.! Det var virkelig et kup, som jeg ikke kunne stå for. Har overvejet at købe den længe, så nu skulle der slås til!
Tror den bliver rigtig skøn her til vinter, evt. til et par sorte bukser og en par brune ankel støvler.

Derudover har jeg også købt disse lækre støvler fra Shoe Biz over Trendsales. Dog ved jeg, at de stadig fåes i butikkerne, fx. falkenberg i Århus og Magasin.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar