lørdag den 26. november 2011

Mishandling af dankortet!

Som jeg nævnte i det tidligere indlæg, så købt jeg også et nyt pelspandebånd, som jeg lige har taget et billede af.






Er det ikke fint. Købt det i Message til 360 kr. med studierabat. Fandt også et i Bahne til 250 kr. som var lidt større, men valgt dog denne.

For noget tid siden købte jeg en halsring, som jeg jo lovede at vise in-action! :) Synes det er et kup til 29 kr.! Er hvertfald sikker på at den nok skal blive brugt flittigt her til julefrokosterne. Den ser lidt lille ud på billede, tror dog bare det er pga. jeg har taget det med min Iphone og selv gjorde det :) Det er super fin i virkeligheden.





Min lørdag står på alene-hjemme-hygge med mig selv, min sovepose, "Voice" og trøfler! :D

God lørdag derude!

1 kommentar:

  1. Har selv lige købt halsringen til både mig selv og i julegave til min søster :) Tak for tippet..

    SvarSlet