tirsdag den 20. december 2011

Julegaven til mig selv!

Uhh så nærmer julen sig med hastige skridt. Julegaverne er nææsten køb og juleferien er begyndt. Det er dælme længe siden jeg sidst har lavet et indlæg til bloggen. Meen har ikke helt glemt hvordan man gør :P

Siden sidst har jeg selvfølgelig fået brugt lidt penge på mig selv. For 14 dage siden, fandt jeg et super tilbud på nettet, hvor man kunne købe et gavekort på 300 kr. for kun 100 kr. Slog selvfølgelig til og købte to gavekort.

Det ene gavekort brugte jeg den anden dag, på denne fiiiine kjole til jul. Den kostede 300 kr og så var der fri porto, bonus.



Synes de har rigtig mange fine ting på nelly's hjemmeside og er sikker på at det sidste gavekort nok skal blive brugt snart. Indtil d. 23 er der fri fragt.

Har haft en hyggelig juledag med to søde veninder. Imorgen og torsdag står den på arbejde, inden jeg torsdag eftermiddag vender næsten mod mine familie og juleaften. Dog skal den sidste gave til kæresten lige købes!

Glædlig jul! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar